NOVO Rent a Car Aerodrom Tuzla

5

Najgledanije slike u galeriji

Popravljam Nišane

C4B6B6AD 69A7 4DBB A3A2 B2F83CBF67EE

 

Naša mjenjačnica "DOLLAR" Kozarac

m dollar 1

Restoran "Stari Grad"

stari grad 6

Zanatska radnja Zimes

IMG 20170801 180541

Hoteli BM Sarajevo

47BE0CD1 9C40 4C40 903F D6D504C92AC9

Akcija se opet vraca na pocetak 07/11/2007

Akcija je vracana na pocetak 09/09/2007

Posto smo dobili obavijest 23/04/2007 U Kevljanima je iskopcana rasvjeta molim vas da procitate vise pod " opsirnije " ....

 Posto u Kevljanima tece akcija za prikupljanje pomoci zbog neizmirenih racuna za el.energiju za ulicnu rasvjetu,valjalo bi svi koji mogu da posalju ili racunaju na to kad se bude islo na godisnje odmore.Nije neka velika suma radi se o 2700:- maraka ali je vec prikupljeno 1600:- tako da svak po malo i nebi trebalo vise da se takve stvari dogode.


Evo opet danas 09/09/2007 Razmisljam dokle se stiglo sa tom Akcijom jer sam dobio jedan poziv iz Njemacke a ni sam nisam znao dati odgovor,pa rekoh da vratim temu na pocetak iako sam  bio dole i na tu Akciju sam zbog drugih obaveza i sam zaboravio i niko je nije ni spominjao pa da vidimo sta vi kazete  kako cemo i sta cemo i sta vi planirate ???

Bujrum svi ste dobro dosli da napisete sta mislite da je najbolje za raditi !!


Evo opet danas 07/11/2007 Razmisljam dokle se stiglo sa tom Akcijom.PayPal je sad sredzen tojest system uplate za Donatorske akcije sad i u buducnosti.

Bujrum svi ste dobro dosli da napisete sta mislite da je najbolje za raditi !!

Komentari (25)
...
napisao S.Kevac, April 23, 2007
Od mene eto 50:- maraka pa ostali bujrum !!  da vidim sta vi mislite i planirate a ja vec imam isplaniranu buducnost i strategiju ,interesuje me vase misljenje.
...
napisao mahmut alisic, April 24, 2007
I ja sam prije 7 dana prichao sa Mustafom Pervanichem[moj tetak],i on mi je rekao da je pola sela iskljucheno.To je onaj dio od Dzamije pa prema dolje.Gornji dio Kevljana je osvjetljen i nije iskljucen,jer na tom djelu nema duga.I bilo bi dobro da se skupi nekakva novchana pomoch,i to bi trebalo da se posalje prije godisnji odmora.Najlaksi nachin je da se novci prikupe na jedno mjesto[na neciju adresu]a zatim se taj prikupljeni novac posalje na konto Velich Jasmin[Lega],a ja imam njegovu adresu i broj konta.Tako sam ja prije 2 godine sakupljao pomoch [ovdje u Svedskoj]za djecu rahmetli Armina Velicha,i poslao Legi na njegov konto.Sve je stiglo za 5 dana.Ako ima zainteresovani,neka napishu par komentara pa se mozemo dogovoriti o svemu.Dobro je Kevac sto si stavio ovaj komentar,i nadam se da che mo se odazvati ovom pozivu.A do tada Sellam.APO.
...
napisao Nisad- Sisko Jakupovic, April 24, 2007
Mogao si ,vala, odmah staviti svoju adresu pa da saljemo pare do tebe.
 
...
napisao mahmut alisic-apo, April 24, 2007
Znas sta Sisko,ja ili Kevac nije bitno koji, mogli bi ovdje u Svedskoj da nesto pokupimo i da posaljemo na Legin konto.A ti bi mogao tamo u Engleskoj,a ja bi ti poslao Legin konto.Jer dok vi posaljete ovamo onda se mora plachati dupla transakcija,a jednostavnije je odma direktno na konto.Samo prvo chemo vidjeti koliko che ih se javiti,na ovaj poziv.Sachekachemo par dana.Sellam
...
napisao Ermin P, April 24, 2007
Postovani mjestani Kevljana

Pridruzejem se svim vama koji zelite da na bilo koji nacin pomognete Kevljanima i onim koji tu stalno zive.
Nije problem, skupit ce se novac za rasvjetu i platiti dug a sta poslije? Ko ce platiti buduce racune? Nemam informacije ko se zaduzio da to placa ali nije bitno. Ja mislim da mi koji zivimo u inostranstvu nebi trebali dozvoliti da oni koji zive dole snose te troskove. Mnogi pomazu a jos vise bi se ukljucilo kada bi ta pomoc bila bolje organizovana. Zasto se neudruziti i napraviti jedno stalno rijesenje na temu ”Donacije i pomoc”?

Pomozite mi zato da napravimo jednu listu sta treba da uradimo:
-osnovati odbor koji je zaduzen za organizaciju
-osnovati JEDAN fond/otvoriti ziroracun na banci
-informisati nase rodjake i komsije

Za pocetak je mozda
Najsretniji bi bio kada bi postojao jedan ziroracun za koji bi svi mjestani Kevljana znali i bili voljni da uplate jednu malu sumu novca godisnje. Od toga bi se financirala ulicna rasvjeta, uredjivanje puta, uredjivanje memorijalnog centra i ostalog. Kada bi postojao jedan zajednicki ziroracun svi mi bi lako imali uvidjaj u sumu prikupljenog novca, listu donatora i u sta se taj prikupljeni novac ulozio. Mozda se nekim od nas ova ideja cini kao nesto nemoguce ali nemora biti tako. Sve zavisi od nas. Sada kada imamo jednu web stranicu na kojoj se kad zelimo mozemo naci i porazgovarati i kojoj svi imaju pristup bez obzira gdje se nalazimo puno nam je lakse.
Hvala i naravno svi ostali prijedlozi su dobro dosli.
Idem sad do banke da se raspitam za ziroracun
...
napisao Ermin P, April 24, 2007
Bio sam u banci i ovako stvari stoje:
ili da neko od nas licno otvori ziroracun na svoje ime
ili da se osnuje udruzenje i da predstavnici udruzenja odu u banku
i otvore racun. U tom slucaju svi imaju pristup ziroracunu.

Slanje novca izmedju zemalja EU kosta oko 1 euro po novim pravilima ako se vrsi preko interneta (oni koji imaju). Izvan EU i ako uplacujes direkt u banci kosta do 5 eura.
...
napisao Nisad- Sisko Jakupovic, April 24, 2007
Potpuno se slazem s tima da bismo trebali naci nacina da odrzavamo nase Kevljane i da postoji potreba za stalnim srestvima i stalnim prikupljanjima a to samo govori da je ideja Dani Kevljana odlicna prilika da se to rijesi a za sad cu ja pokusati da pokupim funte ovdje u Engleskoj pa cemo to vec nekako prebaciti do Kevljana.
...
napisao Jasmin Alisic, April 25, 2007
Evo pokusacu se i ja ukljuciti u ovu raspravu.Nadam se da zanate da sam uvijek bio za akcije da se nesto uradi i nisam nikad izbjegavao,medjutim za ovu akciju iskreno nisam.Zasto?Sjecam se kad se uvela rasvijeta u Kevljane bila je samo od dzamije u Pervanice jer nas iz gornje mahale nije bilo nikoga tako da nismo mogli platiti i to je razumljivo.Medjutim kad smo dosli dogodine, skupili smo pare i pozvali Elvisa da nam prikljuci rasvijetu.Platili smo Elvisa manje nego sto su oni platili Krstu,pa su neki trazili neku razliku novaca da se navodno njima isplati.Pomalo smijesno.Medjutim kad smo se mi vratili nazad,nebih imenovao, ali su nam iskljucili rasvijetu gore od Ekremove kuce,tako da je opet gornja mahala citavu zimu i proljece bila u mraku bez obzira sto smo platili prikljucak.I sljedece godina kad smo stigli u Kevljane dogovorili smo se i i prikljucili smo rasvijetu na moj i Apin sat.A proslo sam ljeto slusao od pojedinaca da su neke pare koje su skupljene potrosene ali to je kod nas uvijek tako.mislim price.
Ja jesam fakat za svaku vrstu pomoci ali shvatite koliko ljudi cije su sad kuce u mraku ne placaju tu rasvijetu,da su u pitanju ljudi samo koji zive u Kevljanima i da se nema ja bih bio prvi.Ali iskreno bilo mi je krivo, da otkud nekome pravo da nam iskljucuje samo zato sto smo nasli,prvo svog covjeka a drugo sto smo platili manje,jedini sto cu da uradim dat cu prilog za ona 2-3 mjeseca sto smo bili prikljuceni zajedno.
Mozda se nece mnogi sloziti sa mnom ali pokusajte me uvjeriti sa argumentima da nisam u pravu.
Sto se tice drugih akcija i tog stalnog ziro racuna TU SAM.
...
napisao S.Kevac, April 25, 2007
Sellam svima !!
Hvala na odgovorima ovo je jedan dobar pocetak i jako sam zadovoljan naravno kad vidim da ce ipak nesto biti i akobogda uspijeti od ove stranice i mojih dugorocnih planova i nadam se da ce u buduce biti najvise dobri vijesti i akcija.Evo znaci kad ove komentare procitam vidim da se moji planovi lagano odvijaju u pravom smjeru naravno zahvaljujuci vama i ujedno se zahvaljujem Erminu Pervanicu koji se stvarno zalaze i pomaze mi u izgradnji i realizaciji ove stranice i moji planova,sto me najvise hrabri da nisam sam a i dobro je to da mi je pritekao u pomoc onako sto nas narod kaze od srca i iz duse i hvala mu puno.Planiram puno novih stvari ali polagano tek smo poceli.Znam da svi vi ste isti kao i Ermin i pomogli bi bez rijeci,ali nazalost mozda i ne znate radi sigurnonosnih i jos mnogih razloga da ne smijem pustati u sistem puno administratora.Ukratko mozda niste znali da dnevno se srusi nekoliko stranica tako reci 5 sekundi i sve dosad uradzeno je otislo u nepovrat. Ovaj komentar i nije bas na pravom mijestu ali posto po statistikama vidim da je jako posjecen malo sam ubacio i vec napisanog.Vec da krenemo sa dosadasnjim komentarima na ovu " Akciju Rasvjete" mislim da je za sad sto se tice ove akcije najbolje skupite,halalite,ponesite ,i kad podzete ponesite,Listu donatora cu postaviti cim pozelite.Rasvjeta fina stvar ali nazalost zbog pojedini na vlasti u tom vremenu vecina nismo cak ni blizo bivsih kuca dobili uopste el.energiju a kamoli rasvjetu hehe ali cuda da "Huk" bude osvijetljen ali akobogda bice samo zdravlja i naravno najveci problem dovoljno para.Tad u to vrijeme dok je svijet placo dovodzenje el.energije do svakog srusenog domacinstva nasi pojedini samovoljom izabrani predsjednici su govorili ti su ubijeni netreba im,ti se nikad nece vratiti opet netreba im,ti imaju oni ce sami sebi,itd. Zbog mog statusa ovdje nezelim vise pisati ali znam da i Jasmin,Ermin,Apo,Sisko,i svi ostali su u pravu i imaju pravo da se izjasne ali sad cemo ovako imamo se gdje skupiti bez obzira gdje smo trenuto i gdje zivimo , mozemo se zdogovoriti,nemozemo se potuci,ako se ko uvrijedi ima vremena da se ohladi i drugi izvine ,mozemo pomoci ali mozemo i odmoci,zato samo naprijed i nek smo svi zivi i zdravi. 
...
napisao Jasmin Alisic, April 26, 2007
Selam,
Kevac kao prvo moram ti reci da mozda i nisi svijesan sta si uradio,ali da te nebih hvalio previse jer da se nebi pokvario(salim se),reci cu ti sto se tice administratora,ne sekiraj se previse,mislim da ste vas dvojica dovoljni jer nece valjda svaki posjetilac ovih stranica biti i administrator.Nastavite tako i bit ce sve OK.Samo moram iznijeti jednu cinjenicu:ZASTO SE POSJETIOCI OVE STRANICE MALO UKLJUCUJU U DISKUSIJE?Jer da budemo realni, samo nekoliko nasih ljudi diskutuje,ali nadam se da ce se u buducnosti vise nasih clanova ukljuciti da bi bilo interesantnije.........
Sto se tice struje i rasvijete u Kevljanima zanamo mi svi kako i ko je govorio kad se struja uvodila,uzeo je sebi za pravo da on (oni) odlucuju,ali valjda je to neko nase prokletstvo.
Znam i cuo sam za te price dokle i kome treba da ide ta struja, ali ustvari da zavrsim,to vise govori o tim ljudima,kao uostalom i rasvijeta da smo ostali svi zajedno na prikljucku 6 mjeseci,elektro distribucija Prijedor bi preuzela odrzavanje,jer koliko se sjecam treba da u jednoj mjesnoj zajednici bude prikljuceno 20-ak sijalica i automatski prelazi na elektricno.
Ali da se ne vracamo puno u proslost,meni je drago sto smo sposobni da na demokratski i kulturan nacin mozemo da raspravljamo o svim temama.Prosla su ta vremena kad se na rijetkim sastancima pred dzamijom ljudi posvadjaju ili potuku samo zbog toga sto drugacije misle.
Ovo su druga vremena i mi smo drugaciji,tako da mozemo hladnih glava o svemu porazgovarati.
Zbog toga vjerujem i siguran sam da Kevljani imaju perspektivu.

Primjetio sam da ova nasa generacije je vise srdacnija da smo blizi jedni drugima a to je dobra osnova da se mnoge stvari pokrenu i urade.
...
napisao Nisad- Sisko Jakupovic, April 26, 2007
Naravno Jasmine, da ova stranica je ne zamjena za Kevljane vec ona je dio Kevljana i sto je najvaznije da je dostupna u svako doba dana i noci i na svim tackama kugle zemaljske(nadam se da ce uskoro biti mnogo vise dostupna i onoma koji su fizicki u Kevljanima).Nemam sta drugo reci nego hvala Sutko(Kevac mi je nekako presluzbeno),naravno i Nerminu hvala na radu za Kevljane. Mi jednostavno moramo podrzati nesto sto je u nasem interesu i sto nam predstavlja i potrebu i zadovoljstvo.

Dobro si istakao da smo mi tolerantnija generacija i ne bih ulazio u razloge zasto je to tako ali mi je drago da se to vidi da smo i slozniji i vezaniji jedni s drugima.Znam je da je postojala podjela na Gornju i Donju Mahalu ali ona je bila vise igra nego prava podjela.Vjerujem cvrsto da se ova stranica polako ali sigurno gradi i moja iskustva mi govore da je bolje tako na tenane i polako ali sigurno i po mjeri onih koji ce je koristiti, naravno kad budemo imali nekog iz Kevljana da se javlja redovno bice i tema i diskusija mnogo vise nego sad. Uz sve to neko mora i led probijati a onda ce sve ici mnogo lakse. Uostalom znas nas Kevljane da smo imali i tradiciju ali i da smo isli korak ispred ostalih.
...
napisao Jasna Hrustic, April 26, 2007
haj da i ja nesto napisem kevac svaka cast tebi i administratorima slazem se sa jasminom i siskom sve pohvale naravno.jer ova stranica nam pomaze da se zblizimo da doznamo jedni za druge stupimo u kontakt jedni sa drugima itd . a sto se tice pomoci ja sam za pomoc naravno gdje treba pomagala sam gdje god sam mogla ali ako vjerujete malo sam skepticna sto se tice te struje nezna covjek sta je naj ispravnije.slazem se sa jasminom ima njih dosta koji placaju one koji su nas do juce tukli ali sta ces taki smo mi narod nikad da naucimo brzo zaboravimo nadam se bar kad se izgradi mc da ce ti neki otvoriti oci i sjetiti se svih onih kojih nema .nadam se
...
napisao Jasmin Alisic, April 26, 2007
Jasna,
drago mi je da se nadas ali iskreno volio bih i da vjerujes, i ti i svi mi.Jer bez vjere u ono sto radimo i hocemo nema uspjeha.
Na nama je sad da pokusamo da NASE KEVLJANE vratimo u zivot, da im damo dusu,jer bez duse se ne zivi.
Moramo biti iskreni i transparentni.Ja necu i ne zelim,a nadam se i mnogi, da samo forme radi pristajem na sve, i slazem se sa svim sto se kaze, a da iza ledja pricam ili radim nesto drugo.
Zaista trebamo i mozemo, jer imamo kapaciteta,da se Kevljani pomjere naprijed.

ONO MALO DUSE (nase Kevljanske)SAMO JE MOZEMO NACI U JARUZI I KRAJ NJE, SA NAMA SVIMA,"MA GDJE BILI". A Boga mi i trzne.
Da se pogresno ne shvati,nek smo mi zdravi i zivi tamo gdje smo,ali da se ne zboravi ko smo i odakle smo,i da uvijek pamtimo i spominjemo "nase malo misto" sto bi moj buraz rekao. A ja znam i vjerujem u nas sviju da cemo svaku dobronamjernu i pozitivnu akciju podrzati i pomoci.
Nek ste mi zivi i zdravi ma gdje bili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
napisao Mirnes Pervanic, May 09, 2007
Selam !!
Mnogo finih ideja !! Za mene je naj jednostavnije, sto se tice pomoci Kevljanima, da kad se ode u nase Kevljane ostavi jedna suma novca na taj nas ziro racun i sve je u redu. Svake godine ostavis 100 km, nije puno a od svake familije po 100 km bice sigurno puno para. Ziro racun ima a lako ce nam Kaco napraviti jos jedan, za obnovu i odrzavanje.
I molim vas da nebudete negativni (mada je nekad tesko), jer mi smo jedan narod mi smo braca i sestre, halali 100 km pa kud god otisle.
Moj je princip da svake godine nesto para dam za nase veliko selo pa kud god te pare otislem, otisle su nasem narodu... (sve u svojim granicam naravno)

Samo naprjed

Selam
...
napisao Mirzet Hodzic, May 10, 2007
selam za svu kevljancad izdonje mahale,a ti sutko si napravio pravu stvar sa ovom stranom,BRAVO
...
napisao Mirzet Hodzic, May 10, 2007
salim se naravno,za sve KEVLJANE SELLAM
...
napisao S.Kevac, June 03, 2007
Hvala vam svima na podrsci sa vama smo jaci! Ja znam samo da je moja a i vasa duznost,to jest nas sto smo nekom igrom slucaja ili nafakom uspjeli prezivjeli sve te dogadzaje.I treba da ovo preostalog nam zivota da se zalazemo i pomazemo koliko mozemo i znamo i da nikad ne zaboravimo nasu bracu,komsije,rodjake i za sta su oni dali svoje zivote.Jedna jednostavna logika samo treba se nekad zamisliti i zamijeniti uloge sa nasim nastradalima,pa bili vi njima oprostili da vas tako lako zaborave.Zato braco sve je u zivotu kratko i prolazno kao i mi koji sad zivimo,zato potrudimo se da bar nasoj djeci objasnimo i pokazemo i za sjecanje ostavimo ko smo i kakvi smo bili jer ako mi njima ostavimo nadati se da ce i oni svojoj djeci ostaviti i da Kevljani i Okolina i nasi Sehidi jednostavno " Nikad Zaboravljeni Nece Biti ".
...
napisao enes, June 04, 2007
Sellam svima Posto sam ja iz kamicana i neplacamo gradsku rasvijetu od prosle godine.Malo se raspitajte mozda i vi netrebate placati pa te pare mozete okrenuti u druge svrhe.Sellam od Šahbaza
...
napisao Suvad Kevac, September 09, 2007
Evo opet danas 09/09/2007 Razmisljam dokle se stiglo sa tom Akcijom jer sam dobio jedan poziv iz Njemacke a ni sam nisam znao dati odgovor,pa rekoh da vratim temu na pocetak iako sam bio dole i na tu Akciju sam zbog drugih obaveza i sam zaboravio i niko je nije ni spominjao pa da vidimo sta vi kazete kako cemo i sta cemo i sta vi planirate ???
Bujrum svi ste dobro dosli da napisete sta mislite da je najbolje za raditi !!
Zahid Velic
napisao Kevljanin, September 10, 2007
Sellam!
Evo da i ja kazem neku u korist nasih Kevljana. Procito sam sve komentare u vezi sa prikupjlanjem pomoci za placanje rasvjete u Kevljanima. Kao prvo neslazem se sa Mirnesom Pervanicem koji kaze da dadne pare pa kud god te pare otisle. Mi trebamo da damo svi (dobrovljno) koliko ko hoce i moze, netrebamo odredivati ko ce koliko dati i koliko puta godisnje. Ja se slazem sa Erminom Pervanicem da se otvori ziroracun ovdje negdje u evropi za sve Kevljane sirom svjeta. Posto imamo ovakvu finu stranicu gdje se cesto sastajemo mogli bi imati broj ziroracuna na pocetnoj stranici, tako da bi se covjek podsjetio svojih obaveza prema nasim Kevljanima. Jos predlazem da bi taj ziroracun trebao biti (jedan jedini) na koji bi se uplacivale pare za sve akcije i placale sve potrebe Kevljana. Meni se nesvida ovo sto se uplacuje na vise ziroracuna i sto se pare prebacuju pojedincima. Svaka pomoc bi trebala da se u placuje na jedno mjesto, i po mogucnosti isplacuje direktno onome kome se treba platiti. Samo na taj nacin mozemo izbjeci na primjer da se ne dojde do isklucenja struje u Kevljanima ili jednog djela Kevljana sto Jasmin Alisic pise u svom komentaru. Ja sam uvjek za pomoc, pomagao sam dosad a mislim i nastaviti samo da to bude jednostavno da se zna jedan ziroracun, da se zna kome se placa i zasto. Eto toliko od mene za ovaj put. Pomozimo Kevljanima dok je njih bit ce i nas a to smo i duzni nasim sehidima, ocevima i didovima. Sellam svima.
...
napisao Slovenac, September 10, 2007
zima dolazi, kad mrak pada oko 5 a svanjiva oko 8 ujutro. Mislim da svi treba da se zamislimo kako to izgleda. Na najbrzi moguci nacin treba da rijesimo ovaj problem. Po mom misljenu prvo bi trebalo da isplatimo ovaj dug da bi proradila rasvjeta, a o daljem nacinu placanja mozemo se naknadno dogovoriti. Uvjeren sam da ce ova da ce ova akcija ici transparentno, u to nema nikakve sumnje. Posto ne volim da kalkulisem o tome ko bi koliko ucestvovao u akciji, navescu samo primjer ako samo damo po 20€, a da se prijavi samo tridesetak clanova dug bi bio isplacen. Pozivam sve koji su ZA KEVLJANE da se pridruze ovoj akciji.
PayPal sistem donacija sredzen !
napisao Suvad Kevac, November 07, 2007
Evo posto je sad 07/11/07 i uspjesno je sredjeno sa sistemom uplate PayPal i otvorio sam konto sad je jednostavno uplatiti preko stranice jednu sumu od srca da uradimo nesto i za nase Kevljane.Znaci sad stoji do nas samih hocemoli ili necemo ili nismo zainteresovani mogucnost ima a svak ima pravo da odluci sam " DA ili NE sad " ova stranica nije tu da vas na to prisiljava ili moli ova stranica je zamisljena i uradita za nas sve da se susrecemo da pricamo ,citamo i cujemo vijesti dobre i lose,da dijelimo dobro i zlo ali jednostavno kad se cuje da neko ima problema ili u ovom prvom slucaju su nasi Kevljani sa rasvjetom,i pokusalo se sa akcijom direkt ali sam i sam uvidio da je to tesko bez nekog sistema brze i jednostavne uplate.Zato sad je sve sredzeno i funkcionise pa ko voli i moze Bujrum.
Lista Donatora se moze vidjedi pod menu Donatori na lijevoj strani!
Hvala Donatorima koji su vec uplatili i onima koji ce uplatiti za ovu Akciju Rasvjete!
...
napisao Jasmin Alisic, November 12, 2007
Drago mi je da je ponovno pokrenuta akcija za rasvijetu u Kevljanima,mada se u nekim stvarima ne slazem,ipak cu biti i ja donator, ali pod jednim uslovom.
Prvo da se organizuje akcija da se pred sva domacinstva razvede struja.
Zasto na primjer nije struja isla do Kevaca ili u Donju mahalu pa cini mi se Kevac, ni gore prema tebi.
Znaci svi ti ljudi koji nemaju struje prema svoji kucama trebali bi da doniraju za rasvjetu a oni ili da sami sebi finansiraju dovod struje ili da su pod fenjerima.
Ja znam Kevac da si ti srcem i dusom za Kevljane (kao uostalom i mi svi),mozda ti ne zelis da pokrenes ovo pitanje,ali evo ja ga pokrecem.

DAKLE,PRVO STRUJA ZA SVE PA ONDA RASVJETA !!!!!!!!!!!!!!!11
Ja imam i jedno i drugo,ali nije fer prema onima koji nemaju cak ni struje tj. bandera do svojih domacinstava.
I kako od tih ljudi traziti da placaju rasvjetu a do njegove kuce nema ni struje,ili u suprotnom mora sam da placa sve kao npr.Irfan Klipic koji je sam sebi morao kupiti i bandreu i kablove, a ja npr. nisam.

MISLIM DA TREBAMO ICI PO REDU ! ! ! ! ! ! ! !
...
napisao Suvad Kevac, November 14, 2007
Sellam svima !!
Posto slabo se pise a puno se cita evo procitano je do sada 851 put a komentara samo 24.U potpunosti te podrzavam Jasmine sa ovim sto si napisao to je tacno i istina nazalost ali mi moramo gledati napred u buducnost i ja sam o takvim nepravdama i propustima razmisljo mnogo puta ali nije fer da ja o tome zapocinjem vecina zna zasto i zbog cega,ali ipak uvijek kazem mi smo svoji "a tad i u to vrijeme su neki drugi odlucivali nazlost " ,zato hajmo skupa mi ovde koji imamo pristup kontaktiracemo se sa onima koji nemaju sansu da nam se ovdje prikljuce i o ovome citaju,idemo zajednickim snagama pokusati organizirati bilo sta" pa sta god vi zelite samo napisite "nemoramo mi uspijeti ni u jednoj Akciji ali bitno je da smo pokusali mozda na kraju bude i Uspijeha bar za nasu dijecu.Ovde imamo sansu da pisemo,predlazemo,pokusavamo ali se necemo ljutiti jedni na druge samo zajednickim snagama smo najaci.Ovako kad pogledam 850 citanja po dvi kutije cigara i akcija gotova.Nakon par mjeseci druga akcija,pa mozemo naprimjer prije godisnjih odmora Akcija Nasipanja Puta ili ko zna sta vec moze da bude potrebno.Uglavnom sve su Akcije i Ideje i Prijedlozi na dobrovoljnoj bazi pa bujrum dalje bitno je da se nesto pise i predlaze uspijecemo mi u svemu samo boze zdravlja i para svima!!
...
napisao Jasmin Alisic, November 14, 2007
Sta je Kevljani,zasto nema komentara,kao sto rece Kevac u prethodnom tekstu,ili kao Sisko i Apo u bezbrojnim komentarima od prosle godine,niko se ne javlja,niko ne predlaze ,niko ne komentarise.

PITAM Z A S T O ? ? ? ? ? ? ? ?
NE TREBA I NESMIJE NEKOLICINA LJUDI DA ODLUCUJE O SUDBINI U KEVLJANIMA ! ! ! ! ! !

Dajte ukljucite se i P R O G O V O R I T E ! ! ! ! ! !
Nema stida i srama, svakoga treba saslusati i o tome prodiskovati.
Sta nam vrijede price koje pricamo sa nekima od nas, ako sira javnost nezna o tome nista,
Ovo je i vrijeme i mjesto gdje mozemo o svemu na tenane da se dogovorimo,a realizacija svih nasih projekata se moze desiti kad dodjemo "KUCI" tj. na svoje i u svoje.
Ponavljam ponovno da smo i moderniji i obrazovaniji od proslih vremena i da se na SRECU mozemo o svemu dogovoriti.
Nemojte biti samo clanovi na ovom sajtu samo zbog toga da pogledamo slike iz nekih LIJEPIH vremena,i da se na tome prica zavrsava.

U proslom tekstu sam pokrenuo temu,vjerujem i siguran sam da ih ima jos o kojima mozemo razgovarati,zato i u to ime vas pozivam da se ukljucite sa novim idejama i prijedlozima.

OVA STRANICA JESTE NIT KOJA NAS POVEZUJE, ALI VOLIO BIH DA OD TE NITI NAPRAVIMO DOBAR VEZ ! ! ! ! ! ! !